Як отримати продукцію після замовлення в компанії ТМС АГРО

Щоб отримати товар важливо показати документ, який посвідчує особу замовника. Крім цього, покупець вказує № декларації, який отримує попередньо від представника логістичної компанії. Зазвичай, ця інформація надходить в SMS на номер, який зазначає клієнт. 

Під час отримання товару необхідно перевірити стан замовлення. Зверніть увагу на відсутність пошкодження та цілісність пакування. Комплектацію та зовнішній вигляд комплектуючих варто перевіряти безпосередньо за умови присутності співробітника, який доставив товар. 

У разі невідповідності отриманого товару з тієї чи іншої причини, клієнт може оформити Акт. Однак якщо клієнт забрав продукцію, здійснив перевірку (або ні), та не має претензій – подальше повернення не допускається. 

У разі неможливості самостійного отримання комплектуючих, отримання можна довірити іншій людині. Головна умова – це наявність документа замовника у особи. Якщо клієнт не може надати свій паспорт довіреній особі, пропонується оформити замовлення безпосередньо на ім’я іншої людини. У разі переадресації чи зміни будь-яких деталей отримувача пропонується невідкладно звернутись до служби підтримки компанії ТМС АГРО. 

Як оплатити продукцію

Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу під час замовлення продукції. 

Логістичні можливості 

Доставка здійснюється компаніями ІНТАЙМ, НОВА ПОШТА, SAT, УКРПОШТА. Також товар можна забрати самостійно. 

Повернення продукції 

Повернення здійснюється виключно за умови отримання бракованої продукції або невідповідності.